Grupa Żywiec S.A.

Prowadziliśmy dialog społeczny w imieniu jednej z największych firm z sektora FMCG w Polsce. Realizowaliśmy projekty z zakresu odpowiedzialnej polityki alkoholowej.
Żywiec, jako wiodącą marką piwa w Polsce, część globalnego koncernu Heineken, od lat rozwija się w sposób zrównoważony. Kieruje się zasadą odpowiedzialności wobec konsumentów, społeczności, w których działa oraz środowiska naturalnego. Tworzy wartość nie tylko dla inwestorów i pracowników, ale także dla ogółu Polaków. To dlatego Grupa zdecydowała się na włączenie partnerów społecznych w proces podejmowania decyzji biznesowych. Zaprosiła ich do udziału w dialogu społecznym, w którym aktywnie uczestniczyli nasi eksperci. W każdym z pięciu browarów: w Żywcu, Warce, Elblągu, Leżajsku oraz Cieszynie, odbyły się spotkania z kluczowymi interesariuszami.
W odpowiedzi na oczekiwania lokalnych środowisk opracowane zostały propozycje działań, dzięki którym firma jeszcze bardziej zaangażuje się w życie tych społeczności.

Piwo to najpopularniejszy napój alkoholowy w Polsce. Żywiec, jako jego producent, czuje się także szczególnie zobowiązany do zwiększania świadomości konsumentów na temat wpływu alkoholu na organizm oraz edukacji, jak spożywać piwo odpowiedzialnie. Dlatego, niezmiennie od lat, prowadzi liczne działania z zakresu polityki alkoholowej.

Nasi eksperci wsparli Grupę Żywiec w realizacji programu Koalicja dla Trzeźwości Młodzieży, który był efektowną formą zaangażowania nadużywaniu alkoholu, zwiększającą świadomość konsumentów na temat wpływu alkoholu na organizm i wspierającą odpowiedzialne spożywanie piwa.
/
Budowa poparcia społecznego dla projektu pierwszej polskiej elektrowni jądrowej.
/
Prowadzenie dialogu społecznego w imieniu jednej z największych firm z sektora FMCG w Polsce.

Kontakt

biuro@prast.pl

+48 608 633 767

ul. Chopina 7/50
00-559 Warszawa
www.prast.pl